Tuesday, January 11, 2022

Gebruik Facebook "Als een pagina": hoe bouw je het op?

 


Wanneer mensen een goede omgeving proberen te creëren om zelf te ontdekken, betreedt hij sociale media. Sociale media hebben veel mogelijkheden om mensen de hele dag bezig te houden, meer dan 2,23 miljard gebruikers zijn actief op Facebook.


Meer dan 10 jaar nadat Facebook werd gelanceerd, is Facebook tegenwoordig de meest populaire naam van sociale-mediasites en -apps, 72% van de online volwassenen zijn Facebook-gebruikers.


Als je als blogger werkt, maak je de pagina op Facebook aan of gebruik je Facebook als pagina en deel je daar je laatste updates, nieuwe blogs en maak je contact met een publiek. Weet jij hoe je een facebookpagina maakt? En hoe gebruik je Facebook als pagina? U gaat gewoon verder met het lezen van het artikel en maakt een eigen pagina aan.


Wat is de vereiste voor "een pagina maken"?


  • Je moet een zijn
  1. Moderator
  2. Editor
  3. Beheerder
  • Als u de pagina aanmaakt, als redacteur om commentaar te geven of als uw Facebook-bedrijfspagina op een bericht van een andere Facebook-pagina te liken.
  • Afhankelijk van de instellingen van de pagina, kunt u als redacteur ook als uw Facebook-bedrijfspagina op een andere bedrijfspagina publiceren.
  • Je kunt direct vanuit je nieuwsfeed reageren en leuk vinden als je Facebook-pagina
  • Gebruik de Facebook-pagina als bedrijfspagina op andere Facebook-pagina's en groepen.
Hoe kan ik als pagina reageren op Facebook?

Zoek in de nieuwsfeed als je wilt reageren.

Een Facebook-bedrijfspagina maken

Het is heel eenvoudig, volg gewoon de stap voor stap

Stap 1- Maak een pagina op Facebook

Eerst logt u in op uw account en gaat u naar uw profiel en begint u met maken door op de vervolgkeuzepijl in de rechterbovenhoek van een Facebook-pagina te klikken.

Daarna kunt u een categorie kiezen die het beste bij uw bedrijf past, deze categorieën zijn:

  • lokale ondernemingen of plaats
  • Bedrijf, organisatie of institutie
  • merk of product
  • Artiest, band of publiek figuur
  • Amusement
  • Oorzaak of gemeenschap

Als u bijvoorbeeld een lokaal bedrijf bent met een fysieke locatie, kiest u voor 'Lokaal bedrijf of paleis'.

Stap 2- Voer uw bedrijfsinformatie in

U moet basisinformatie over uw bedrijf verstrekken, waaronder:

Naam: uw bedrijfsnaam

Paginacategorie: het hangt van u af welke categorie bij uw bedrijf past

Adres: Hier drie afzonderlijke tekstvakken, geef:

  • Adres
  • Stad/staat
  • Postcode

Telefoonnummer: via telefoonnummer kunt u uw winkel rechtstreeks vanaf uw Facebook-pagina bellen.

Vul deze informatie in voordat u een pagina aanmaakt.

Stap 3- Upload je profielfoto en omslagfoto:

Profielfoto's bevatten veel informatie met betrekking tot de pagina, gebruikers zijn er gemakkelijk mee te begrijpen. Je gebruikt deze afbeeldingen:

  • Voor schoonheidssalon: prachtige haaropname!
  • Voor het restaurant: Heerlijke gerechten en menulijst
  • Tandarts: Aantrekkelijke glimlachfoto
  • Bedrijf: bedrijfslogo en foto's van kantoorpersoneel

Opmerking: je omslagfoto moet 828 pixels bij 375 pixels zijn

Zet drie dingen in je hoofd wanneer je je Facebook-foto's instelt:

  • Het is duidelijk representatief voor uw bedrijf
  • Selecteer een visueel aantrekkelijke foto
  • Selecteer niet de zeer hoge resolutie afbeelding
Stap -4 Nodig vrienden uit:

Om vrienden uit te nodigen om je pagina leuk te vinden en daar te reageren, is dit een goede zaak om meer mensen op je pagina te verbinden. Hierdoor neemt je fanaanhang toe.

Stap -5 Voeg extra bedrijfsdetails toe:

Als je de hierboven besproken 4 stappen voltooit, ontvang je een welkomstbanner met tips om je pagina te verbeteren.

Klik - Bekijk alle paginatips

Je leest ze gewoon en komt op het idee om daar zoveel mogelijk informatie te geven. Je voegt onderstaande gegevens toe aan je Facebook Business-pagina:

Nadat u uw profielfoto's heeft geüpload, is de eerste configuratie voltooid.

Kantooruren: het omvat uw pen en sluitingstijd, zodat mensen gemakkelijk te begrijpen zijn.

Korte beschrijving: U geeft een korte en indrukwekkende beschrijving van uw bedrijf.

Als u bijvoorbeeld de eigenaar van het restaurant bent, geeft u een lijst met beroemde items, aanbiedingen en het speciale menu van vandaag. Mensen lezen deze informatie en trekken ermee aan.

Gebruikersnaam: uw gebruikersnaam verschijnt aan het einde van de URL van Facebook. U kiest een gemakkelijke gebruikersnaam om mensen te helpen uw pagina te vinden.

Uw websitelink: als u de website-URL opgeeft, zodat mensen uw site rechtstreeks vanaf Facebook kunnen bezoeken.

Maak een groep aan: een groep is een plek waar uw klanten met elkaar in contact kunnen komen en uw producten of diensten kunnen bespreken.

Stap -6 Voeg een knop toe aan uw pagina:

U voegt meer functies toe door op de blauwe optie +Add a Button in de rechterbovenhoek van uw pagina te klikken. Met inbegrip van:

Boek Services: Klanten beginnen met bestellen door deze service

Neem contact op:

  • Neem telefonisch contact met u op
  • Een aangepast formulier
  • Direct bericht enz.
Meer informatie: verzamel meer kennis via een korte video of link naar de over-pagina van uw bedrijf.

Aankoop doen: Door direct te linken naar een product, waar klanten producten kunnen kopen.

App of game downloaden: download gewoon een app of speel games

De knop Toevoegen geeft positieve feedback op uw pagina. Bijvoorbeeld: als u een schoonheidssalon bezit, kunt u de knop Services boeken gebruiken om de klant en deze knop verkeer naar uw site te laten leiden.

Als je alle bovenstaande stappen hebt voltooid, zou je Facebook-bedrijfspagina nu klaar moeten zijn, je hebt altijd volledige controle over de inhoud van je zakelijke Facebook-pagina. Ik hoop dat dit artikel je helpt of bel ons Facebook Wachtwoord Vergeten.

We bieden ook technische ondersteuning voor Instagram Nederland. U kunt contact met ons opnemen via Instagram Bellen.

No comments:

Post a Comment