Ένας παγωμένος λογαριασμός PayPal σας περιορίζει από την εκτέλεση ορισμένων από τις απαραίτητες συναλλακτικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της αποστολής χρημάτων σε κάποιον και της ανάληψης χρημάτων από τον λογαριασμό σας στο PayPal. Επομένως, εάν σκέφτεστε πώς μπορώ να βγάλω χρήματα από τον λογαριασμό μου στο PayPal εάν είναι παγωμένος και πώς να ξεπαγώσετε τον λογαριασμό PayPal, κατανοήστε γιατί το PayPal έκανε αυτό το βήμα. Το PayPal θέτει τους περιορισμούς για ορισμένους λόγους. Μέχρι να κατανοήσετε και να τηρήσετε τις ιδεολογίες τους, θα ήταν αδύνατο να ξεπαγώσετε τον λογαριασμό PayPal. Επομένως, προτού προχωρήσουμε περαιτέρω, ας ρίξουμε μια ματιά στους κοινούς λόγους πίσω από το πάγωμα του PayPal.
Γιατί ο λογαριασμός μου στο PayPal έχει παγώσει;
- Ξαφνική ταχεία αύξηση του αριθμού των συναλλαγών
- Μια ξαφνική αύξηση σε ένα μόνο ποσό συναλλαγής
- Πολλαπλές επιστροφές χρημάτων στους πελάτες σας
- Αναφέρθηκε απάτη κατά του λογαριασμού σας
- Προσβασιμότητα λογαριασμού από πολλές διευθύνσεις IP
- Είσοδος λογαριασμού από ύποπτη τοποθεσία
- Παραβίαση της πολιτικής χρήστη του PayPal
- Ο λογαριασμός PayPal έχει πολλαπλές αντιστροφές χρέωσης και αξιώσεις
- Υπερβολικά χαμηλό πιστωτικό σκορ
- Μη επαληθευμένος λογαριασμός PayPal ή ότι τα στοιχεία του λογαριασμού σας δεν έχουν ενημερωθεί
- Εντοπισμός δόλιας δραστηριότητας στον λογαριασμό σας
- Παραλαβή ξαφνικού μεγάλου χρηματικού ποσού στον λογαριασμό σας στο PayPal
Εάν σκέφτεστε γιατί το PayPal πάγωσε τον λογαριασμό μου, θα πρέπει να ελέγξετε εάν έχετε συναντήσει ή αν υποκύψει σε κάποια από τις περιπτώσεις που αναφέρονται παραπάνω.
Πόσο καιρό μπορεί το PayPal να παγώσει τον λογαριασμό σας;
Το PayPal μπορεί να διατηρήσει τον λογαριασμό σας παγωμένο για 180 ημέρες. Αυτό είναι μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά είναι εξ ολοκλήρου στο δικαίωμα του PayPal να το κάνει αυτό. Το ίδιο αναφέρεται και στους όρους της Υπηρεσίας, με τους οποίους συμφωνείτε κατά το άνοιγμα του λογαριασμού PayPal.
Πώς να αποτρέψω το PayPal να παγώσει τον Λογαριασμό μου;
Ακολουθεί η λίστα με τα πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη εάν θέλετε να αποτρέψετε το πάγωμα του λογαριασμού σας από το PayPal:
- Εξασφαλίστε μικρές αναλήψεις μετρητών από τον λογαριασμό σας στο PayPal
- Ελέγξτε με το PayPal εάν ο λογαριασμός σας έχει περιορισμούς όσον αφορά τα χρήματα που μπορείτε να λάβετε σε μια ημέρα
- Πάντα να ενημερώνετε το PayPal εάν περιμένετε να λάβετε μεγάλο χρηματικό ποσό
- Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός τηλεφώνου, η διεύθυνση, τα ονόματα στον τραπεζικό λογαριασμό, οι χρεωστικές κάρτες, οι πιστωτικές κάρτες και ο λογαριασμός PayPal έχουν ενημερωθεί σωστά
- Μία από τις πτυχές της δέσμευσης λογαριασμών PayPal είναι ότι πρέπει να έχετε μια ανιχνεύσιμη μέθοδο αποστολής. Επομένως, εάν αποστέλλετε φυσικά αγαθά, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ανιχνεύσιμες μεθόδους αποστολής που θα σας βοηθήσουν να παρέχετε τεκμηρίωση όταν το ζητήσει η PayPal.
- Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία FEIN ή SSN σας ταιριάζουν με το όνομα της επιχείρησής σας στον λογαριασμό PayPal
- Βεβαιωθείτε ότι τόσο ο τραπεζικός λογαριασμός όσο και η πιστωτική σας κάρτα είναι συνδεδεμένοι με το PayPal
Έγγραφα που απαιτούνται για να βγείτε από τον λογαριασμό PayPal Frozen
Όταν το PayPal παγώνει τον λογαριασμό σας, σας στέλνει ένα email που το ενημερώνει. Τη στιγμή που θα προσπαθήσετε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα ειδοποιηθείτε με το μήνυμα ότι ο λογαριασμός σας έχει παγώσει και ότι πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο επίλυσης για να επιλύσετε το πρόβλημα. Το κέντρο ανάλυσης απαιτεί να ολοκληρώσετε μια λίστα βημάτων για να ξεκλειδώσετε τον λογαριασμό PayPal. Γενικά, το PayPal σας ζητά να του στείλετε με φαξ έγγραφα. Η συνήθως ζητούμενη τεκμηρίωση περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
- Αποδεικτικό ταυτότητας (Δίπλωμα Οδήγησης, Κάρτα Κοινωνικής Ασφάλισης κ.λπ.)
- Απόδειξη αποστολής εμπορευμάτων
- Απόδειξη ύπαρξης επιχείρησης (εγγραφή DBA, φορολογική άδεια, λογαριασμοί κοινής ωφελείας)
- Απόδειξη προϊόντων (όνομα προμηθευτή και αριθμός τηλεφώνου)
Μόλις στείλετε τις πληροφορίες στο PayPal, πρέπει να περιμένετε την απάντησή τους. Σας στέλνουν ένα email επιβεβαίωσης την επόμενη ημέρα από τη λήψη του αιτήματος κατάργησης αποκλεισμού του λογαριασμού σας και εντός τριών εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αιτήματός σας, θα σας στείλουν ένα email με την τελική ετυμηγορία για τον αποκλεισμένο λογαριασμό σας στο PayPal. Σε μια δυσμενή περίπτωση, όταν ο λογαριασμός σας εξακολουθεί να είναι ξεμπλοκαρισμένος, το PayPal μπορεί να σας ζητήσει να παράσχετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό σας ή θα σας ζητήσει να περιμένετε 180 ημέρες για να λάβετε τα χρήματά σας πίσω.
Παγωμένος λογαριασμός PayPal: Βήματα για την κατάργηση του δεσμεύματος του λογαριασμού PayPal
Ακολουθούν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να αποδεσμεύσετε τον λογαριασμό σας στο PayPal και να προχωρήσετε περαιτέρω για να λάβετε πίσω τα χρήματα που κερδίσατε με κόπο:
- Μεταβείτε στο Κέντρο Ανάλυσης στο PayPal
- Μεταβείτε στη σελίδα για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον περιορισμό λογαριασμού
- Κάντε κλικ στη στήλη Ενέργεια Ανάλυση δίπλα σε κάθε στοιχείο που χρειάζεται απάντηση
- Ολοκληρώστε τα απαιτούμενα βήματα ακολουθώντας τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη. Με την ολοκλήρωση των βημάτων, το PayPal θα ελέγξει την εφαρμογή και θα ενημερώσει στέλνοντάς σας ένα email εντός τριών εργάσιμων ημερών.
Πώς μπορώ να πάρω τα χρήματά μου από τον λογαριασμό PayPal όταν περιορίζουν τον λογαριασμό μου;
Λοιπόν, εάν το PayPal Περιορίζει ή παγώνει τον λογαριασμό σας, σημαίνει απλώς ότι περιορίζει τον λογαριασμό σας από την εκτέλεση σημαντικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της αποστολής ή λήψης χρημάτων. Τώρα, εάν θέλετε να πάρετε χρήματα από τον λογαριασμό PayPal, πρέπει να επικοινωνήσετε με τα στελέχη του PayPal ώστε να σας καθοδηγήσουν με το ίδιο. Μόνο αφού ξεπαγώσουν τον λογαριασμό PayPal Limited, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό για περαιτέρω συναλλαγές.
Μπορεί το PayPal να παγώσει τον τραπεζικό σας λογαριασμό;
Οχι! Το PayPal δεν μπορεί να παγώσει τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Τα μόνα πράγματα που μπορούν να κάνουν είναι να μπλοκάρουν ή να παγώσουν τον λογαριασμό σας στο PayPal για να είναι όλοι ασφαλείς. Η διακριτική ευχέρεια να δεσμεύσει τον τραπεζικό σας λογαριασμό ανήκει μόνο στην ενδιαφερόμενη τράπεζά σας.
Πώς να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του PayPal;
Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης PayPal, ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο PayPal
- Κάντε κλικ στο «Προφίλ» που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας
- Κάντε κλικ στο «Αλλαγή» στην ενότητα κωδικού πρόσβασης
- Κάντε κλικ στο "Κωδικός πρόσβασης"
- Κάντε κλικ στο "Επεξεργασία"
- Εισαγάγετε τον τρέχοντα κωδικό πρόσβασης στο πλαίσιο "Τρέχον κωδικός πρόσβασης".
- Τώρα εισάγετε και πληκτρολογήστε ξανά τον νέο σας κωδικό πρόσβασης
- Κάντε κλικ στο "Αποθήκευση"
Η απάντηση στο ερώτημα γιατί κλειδώνονται οι λογαριασμοί PayPal μπορεί να είναι πολλές. Για να αποφύγετε αυτήν τη δυσμενή κατάσταση, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει καλά τις περιπτώσεις που το PayPal μπορεί να προβεί σε μια τέτοια ενέργεια. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει τις πολιτικές του PayPal κατά την εγγραφή σας στον λογαριασμό και ότι έχετε ενημερώσει σωστά τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την
Εξυπηρέτηση πελατών PayPal.
No comments:
Post a Comment