Instagram is een beroemde website voor sociale media die mensen met elkaar verbindt, ongeacht hun geografische beperkingen. Met Instagram kunnen mensen eenvoudig contact maken met hun vrienden, collega's, familie en familieleden, net als elke andere sociale media-website. Het heeft beveiligingsfuncties waardoor mensen het om verschillende redenen gebruiken, zelfs voor zaken. Veel andere functies zorgen ervoor dat mensen het op andere platforms gebruiken. Er zijn echter kansen dat gebruikers van Instagram technische assistentie nodig hebben als er problemen zijn tijdens het gebruik ervan. Sommige technische problemen kunnen op elk moment optreden. In een dergelijke situatie vragen gebruikers altijd: wat is een ondersteuningsverzoek op Instagram? Dit is een nieuwe functie die is geïntroduceerd voor de gebruikers van Instagram. laten we op een gedetailleerde manier meer over deze functie leren.
Dit is een nieuwe functie die de status weergeeft van ingediende rapporten die u eerder hebt ingediend. Afgezien hiervan kunt u ook de rapportgeschiedenis van de gebruiker controleren. Om hun rapporten te zien, moeten gebruikers naar 'Instellingen' op Instagram gaan en vervolgens op 'Ondersteuningsverzoeken' tikken. Van daaruit kunnen gebruikers op elk rapport tikken dat ze meer informatie over de status willen zien.
Hoe dien ik een ondersteuningsverzoek in op Instagram?
Heb je problemen op Instagram? Als u een gebruiker van Instagram bent, kunt u via de Instagram-app contact opnemen met Instagram om een ondersteuningsverzoek in te dienen. Hiervoor moet je op Instagram naar "Instellingen" gaan en vervolgens op "Ondersteuningsverzoeken" tikken. Neem daarnaast contact op met het technische team voor hulp.
Hoe dien ik een ondersteuningsverzoek in op Instagram?
Heb je problemen op Instagram? Als u een gebruiker van Instagram bent, kunt u via de Instagram-app contact opnemen met Instagram om een ondersteuningsverzoek in te dienen. Hiervoor moet je op Instagram naar "Instellingen" gaan en vervolgens op "Ondersteuningsverzoeken" tikken. Neem daarnaast contact op met het technische team voor hulp.
- Open eerst de app en tik vervolgens op het pictogram dat zich in de rechterbenedenhoek bevindt.
- Hierna moet je op de parallelle balken in de rechterbovenhoek tikken.
- Klik op "Instellingen" onderaan het menu.
- In deze stap moet u op het volgende scherm op "Help" tikken.
- Daarna moet je de app openen en vervolgens op je pictogram in de rechterbenedenhoek tikken.
- Klik op de parallelle staven in de rechterbovenhoek.
- Nu moet je naar de "Instellingen" gaan die onderaan het menu aanwezig is.
- Klik op "Help" in het volgende scherm.
- Klik door naar Instagram.com
- Scrol in de volgende stap naar beneden op Instagram.com en tik op 'Ondersteuning'
- Klik op het "Privacy- en veiligheidscentrum" dat aanwezig is in het linkermenu
- Tik in de volgende stap op Iets melden
- Hier moet u klikken op het type probleem waarmee u wordt geconfronteerd
- Klik op de link waar staat: meld het
- Elk nummer op Instagram heeft een uniek formulier om in te vullen
- Ga allereerst naar de Instagram-app.
- Ga in de volgende stap naar het inlogscherm
- Zoek het "wachtwoord vergeten" tik onder de inlogknop.
- Kies hierna “Gebruikersnaam” of “Telefoonnummer”.
- Kies de optie om in te loggen met Instagram.
- Tik op "Volgende". Je moet de instructies op het scherm volgen om het probleem op te lossen en rechtstreeks contact opnemen met Instagram.
- Ga naar de productpagina van het product dat je wilt melden.
- Tik op (iPhone) of meer opties (Android) die rechtsboven aanwezig zijn.
- Klik in deze stap op het product "Rapporteren" en selecteer een reden.
- Als je een bericht met een getagd product wilt rapporteren, moet je naar het bericht met een getagd product gaan.
- Tik vervolgens opnieuw op iPhone of meer opties op het Android-apparaat in de rechterbovenhoek.
- Klik in de laatste stap op “Melden en selecteer een reden”.
- Hiervoor moet je navigeren naar het profiel van de verkoper die je wilt rapporteren.
- Tik op iPhone of meer opties Android die rechtsboven aanwezig is.
- Klik op het rapport en volg de instructies op het scherm.
No comments:
Post a Comment