Το Instagram είναι ένας διάσημος ιστότοπος μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συνδέει ανθρώπους ανεξάρτητα από τους γεωγραφικούς περιορισμούς τους. Με το Instagram, οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να συνδεθούν με τους φίλους, τους συναδέλφους, την οικογένεια και τους συγγενείς τους, όπως κάθε άλλος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης. Διαθέτει χαρακτηριστικά ασφαλείας που κάνουν τους ανθρώπους να το χρησιμοποιούν για διάφορους λόγους ακόμα και για επαγγελματικούς λόγους. Πολλά άλλα χαρακτηριστικά κάνουν τους ανθρώπους να το χρησιμοποιούν σε άλλες πλατφόρμες. Ωστόσο, υπάρχουν πιθανότητες οι χρήστες του Instagram να χρειαστούν τεχνική βοήθεια εάν υπάρχουν προβλήματα κατά τη χρήση του. Ορισμένα τεχνικά ζητήματα μπορεί να συμβούν ανά πάσα στιγμή. Σε μια τέτοια κατάσταση, οι χρήστες πάντα ρωτούν - Τι είναι ένα αίτημα υποστήριξης στο Instagram; Αυτή είναι μια νέα δυνατότητα που έχει εισαχθεί για τους χρήστες του Instagram. Ας μάθουμε περισσότερα για αυτό το χαρακτηριστικό με λεπτομερή τρόπο.
Αυτή είναι μια νέα δυνατότητα που δείχνει την κατάσταση των υποβληθέντων αναφορών που υποβάλατε νωρίτερα. Εκτός από αυτό, μπορείτε επίσης να ελέγξετε το ιστορικό αναφορών του χρήστη. Για να δουν τις αναφορές τους, οι χρήστες πρέπει να μεταβούν στις "Ρυθμίσεις" στο Instagram και στη συνέχεια να πατήσουν "Αιτήματα υποστήριξης". Από εκεί, οι χρήστες μπορούν να πατήσουν οποιαδήποτε αναφορά θέλουν για να δουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάστασή της.
Πώς μπορώ να υποβάλω ένα αίτημα υποστήριξης στο Instagram;
Έχετε κάποιο πρόβλημα στο Instagram; Εάν είστε χρήστης του Instagram, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Instagram μέσω της εφαρμογής Instagram για να υποβάλετε ένα αίτημα υποστήριξης. Για αυτό, πρέπει να μεταβείτε στις "Ρυθμίσεις" στο Instagram και στη συνέχεια να πατήσετε "Αιτήματα υποστήριξης". Εκτός από αυτό, επικοινωνήστε με την τεχνική ομάδα για βοήθεια.
- Πρώτα απ 'όλα, ανοίξτε την εφαρμογή και, στη συνέχεια, πατήστε το εικονίδιο που υπάρχει στην κάτω δεξιά γωνία.
- Μετά από αυτό, πρέπει να πατήσετε τις παράλληλες ράβδους στην επάνω δεξιά γωνία.
- Κάντε κλικ στις «Ρυθμίσεις» στο κάτω μέρος του μενού.
- Σε αυτό το βήμα, πρέπει να πατήσετε «Βοήθεια» στην επόμενη οθόνη.
- Μετά από αυτό, πρέπει να ανοίξετε την εφαρμογή και, στη συνέχεια, να πατήσετε το εικονίδιο στην κάτω δεξιά γωνία.
- Κάντε κλικ στις παράλληλες γραμμές που υπάρχουν στην επάνω δεξιά γωνία.
- Τώρα, πρέπει να μεταβείτε στις "Ρυθμίσεις" που υπάρχει στο κάτω μέρος του μενού.
- Κάντε κλικ στο «Βοήθεια» στην επόμενη οθόνη.
- Κάντε κλικ στο Instagram.com
- Στο επόμενο βήμα, κάντε κύλιση προς τα κάτω στο κάτω μέρος του Instagram.com και, στη συνέχεια, πατήστε «Υποστήριξη»
- Κάντε κλικ στο "Κέντρο απορρήτου και ασφάλειας" που υπάρχει στο αριστερό μενού
- Στο επόμενο βήμα, πατήστε Αναφορά κάτι
- Εδώ, πρέπει να κάνετε κλικ στο είδος του προβλήματος που αντιμετωπίζετε
- Κάντε κλικ στο σύνδεσμο που λέει να το αναφέρετε
- Κάθε τεύχος στο Instagram θα έχει μια μοναδική φόρμα για συμπλήρωση
- Πρώτα απ 'όλα, μεταβείτε στην εφαρμογή Instagram.
- Στο επόμενο βήμα, μεταβείτε στην οθόνη σύνδεσης
- Βρείτε το "ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης" πατήστε κάτω από το κουμπί σύνδεσης.
- Μετά από αυτό, επιλέξτε «Όνομα χρήστη» ή «αριθμός τηλεφώνου».
- Επιλέξτε την επιλογή για να συνδεθείτε με το Instagram.
- Πατήστε στο «Επόμενο». Θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες στην οθόνη για να επιλύσετε το πρόβλημα και να επικοινωνήσετε απευθείας με το Instagram.
- Μεταβείτε στη σελίδα προϊόντος του προϊόντος που θέλετε να αναφέρετε.
- Πατήστε (iPhone) ή περισσότερες επιλογές (Android) που υπάρχουν στην επάνω δεξιά γωνία.
- Σε αυτό το βήμα, κάντε κλικ στην «Αναφορά» προϊόντος και επιλέξτε έναν λόγο.
- Εάν θέλετε να αναφέρετε μια ανάρτηση που περιέχει ένα προϊόν με ετικέτα, πρέπει να μεταβείτε στη δημοσίευση με ένα προϊόν με ετικέτα.
- Στη συνέχεια, πατήστε ξανά το iPhone ή περισσότερες επιλογές στη συσκευή Android επάνω δεξιά.
- Στο τελικό βήμα, κάντε κλικ στο "Αναφορά και επιλέξτε έναν λόγο".
- Για αυτό, πρέπει να πλοηγηθείτε στο προφίλ του πωλητή που θέλετε να αναφέρετε.
- Πατήστε iPhone ή περισσότερες επιλογές Android που υπάρχει επάνω δεξιά.
- Κάντε κλικ στην αναφορά και, στη συνέχεια, ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη.
No comments:
Post a Comment